Profile Informations
Login Datas
or login
Objednané zboží odesíláme zpravidla do druhého dne. Jeden až dva dny cestuje k Vám a tedy druhý až třetí den Vám volá kurýr, že je třeba se přivlíknout a začít cvičit.
Zboží primárně zasíláme zákazníkům po celé ČR přepravní společností PPL
Při objednávce 0 - 1 500Kč účtujeme dopravné:
PPL - 99Kč
Česká pošta - 99Kč
Při objednávce vyšší než 1 500Kč je dopravné zdarma! Pro velkoobchodní partnery je dopravné zdarma při objednávce nad 4 000 Kč.
Pokud Vaše objednávka překračuje částku 1500 Kč, prosím zvolte v kroku č.4 objednávky “Způsob dopravy” - “DOPRAVA ZDARMA.”
Společnost SaL Global Enterprises s.r.o. si vyhrazuje právo změnit kurýrní službu, pokud je to pro doručení zákaznikovi nezbytné .
Objednané zboží není možné osobně vyzvednout v sídle společnosti.
Doručování zboží prostřednitvím České pošty nepreferujeme, ač je to na vaše výslovné přání samozřejmě možné a rádi to pro vás uděláme, Chceme vás ušetřit čekání v nekonečných frontách.
Vyberte si způsob platby, který Vám vyhovuje nejvíce:
ANO. Každým realizovaným nákupem podpoříte 5ti %, z konečné ceny bez DPH, projekty nadačního fondu Kapka naděje, které pomáhají nemocným dětem s poruchou krvetvorby, onkologickým onemocněním a dětem, jejichž onemocnění vyžaduje transplantaci kostní dřeně. A také dětem v regionálních nemocnicích po celé ČR.
Nákupem si udělate radost, pomůžete svému zdraví, ale také druhým, kteří finanční pomoc ostatních potřebují. Každý výrobek tak má od začátatku svůj jedinečný příbeh.
Více informací o konrétních projektech nadace najdete zde: www.kapkanadeje.cz
Peníze odesíláme hromadně každý měsíc na účet Nadačního fondu Kapky naděje.
Vzhledem k tomu, že rádi šetříme přírodu, zasíláme daňové doklady - faktury výhradně v elektronické podobě na emailovou adresu uvedenou v objednávce. Na vaše přání vám vystavíme a zašleme samozřejmě i fakturu tištěnou.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Tato povinnost pro nás vyplývá vzhledem k tomu, že vám umožňujeme platbu prostřednictvím platební brány.
Nyní už víte, že rádi šetříme přírodu. Účtenky tedy i v tomto případě vystavujeme v elektronické podobě, které vám doručíme v souladu s obchodními podmínkami také na emailovou adresu uvedenou v objednávce.
Není se zbožím něco v pořádku? Nezoufejte vše obratem napravíme, když nám nejdříve dáte vědět info@xcerwise.cz
Reklamované zboží spolu s kopií daňového dokladu a vyplněním reklamačního listu zde pošlete doporučeně na adresu:
Sal Global Enterprises s.r.o.
Svobody 2350
Roztoky 252 63
Reklamační list a daňový doklad můžete zaslat také v elektronické podobě na info@xcerwise.cz
V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele jsme povinni vás informovat, že v případě, že by došlo mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15 120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz